Turistička zajednica grada Varaždina poziva Vas na Edukaciju za ugostitelje za temu GOST KAO NAJVAŽNIJA IMOVINA koja će se održati u srijedu 11.12.2019. godine od 13:00 do 16:00 sati u Palači Herzer – Multimedijska dvorana, Gradski muzej Varaždin na Franjevačkom trgu 10.

Sadržaj:
1. Komunikacija u ugostiteljstvu – temelj stvaranja odnosa s gostom
2. Percepcija – vidim li istu sliku kao moj gost
3. Orijentacija prema gostu: osmijeh i ljubaznost – imperativ u poslu
4. Priprema – temelj svake aktivnosti
5. Poznavanje vlastitih usluga i tržišta
6. Kako prepoznati potrebe svojih gostiju
7. Kako ponuditi odgovarajuće usluge
8. Što reći kada gost prigovara, a što kada se izgovara
9. Profesionalan pristup gostu i kolegi – standardi poslovnog ponašanja
10 Zadovoljni gosti su lojalni i dugoročni gosti – njihova preporuka kao dodatna prodaja

Predavačica: Mr.sc. Asja Lajtman Bosilj
• petnaestogodišnje iskustvo u prodaji, vođenju, usmjeravanju tima ka ostvarenju plana i povećanju zadovoljstva klijenata
• više od deset godina obavlja posao internog i eksternog trenera mekih vještina (prodajne, komunikacijske, prezentacijske, pregovaračke), programa vođenja (vođenje, motivacija, delegiranje, upravljanje timom, rješavanje konflikata), upravljanja vremenom, upravljanje promjenama i dr.
• kroz radionice je educirala više od tisuću djelatnika vodećih banaka, zaposlenika tvrtki Naručitelja ili sudionika eksternih edukacija
• u izvođenju radionica, edukacija, seminara najviše koristi primjere iz prakse
• Certificirani trener poslovnih edukacija u programu verificiranom od Ministarstva obrazovanja
• članica HR centra, vlasnica i osnivačica Avus d.d.

Prijave za edukaciju moguće su do utorka 10. 12. 2019. putem emaila info@tourism-varazdin.hr s naznakom “Prijava na edukaciju”.